η ακρωνύμια αν θέλεις που αν τα τηρείς και τα εφαρμόζεις,
θα κάνουν την ζωή σου ως Δικτυωτή και ως Πωλητή ευκολότερη και καλύτερη,
καθώς θα αναπτύσσονται το δίκτυό σου και τα εισοδήματά σου γρηγορότερα,
και οι σχέσεις σου με τους πελάτες και τους υποψήφιους θα είναι καλύτερες και μακροπρόθεσμες…
Ας δούμε λοιπόν τι εννοώ:
Πάντα Κάνε Κλείσιμο
Να είσαι δηλαδή συνέχεια σε κατάσταση κλεισίματος
Στην εισαγωγή σου
Στην μέση της παρουσίασης
Στην διαπραγμάτευση
Χρησιμοποίησε ερωτήσεις κλεισίματος από την πρώτη κιόλας προσέγγιση..
πχ.
Αν μπορούσα να…. θα ήσουν πρόθυμος να…. ?,
Αν αυτό που θα σου δείξω καλύπτεις τις ανάγκες σου και θα το έκανες ευχάριστα στον ελεύθερό σου χρόνο,
Θα με ακολουθούσες σήμερα κιόλας?
Αν αυτό που θα σου δείξω, αρκεί για να κερδίσεις όλα αυτά που μου ανέφερες
(χρόνο με την οικογένεια, περισσότερα χρήματα, ταξίδια, υγεία, ιδανικό βάρος κτλ…)
πότε θα ήθελες να το ξεκινήσεις μαζί μου? κτλ…..
Να είσαι δηλαδή συνέχεια σε κατάσταση κλεισίματος
Στην εισαγωγή σου
Στην μέση της παρουσίασης
Στην διαπραγμάτευση
Χρησιμοποίησε ερωτήσεις κλεισίματος από την πρώτη κιόλας προσέγγιση..
πχ.
Αν μπορούσα να…. θα ήσουν πρόθυμος να…. ?,
Αν αυτό που θα σου δείξω καλύπτεις τις ανάγκες σου και θα το έκανες ευχάριστα στον ελεύθερό σου χρόνο,
Θα με ακολουθούσες σήμερα κιόλας?
Αν αυτό που θα σου δείξω, αρκεί για να κερδίσεις όλα αυτά που μου ανέφερες
(χρόνο με την οικογένεια, περισσότερα χρήματα, ταξίδια, υγεία, ιδανικό βάρος κτλ…)
πότε θα ήθελες να το ξεκινήσεις μαζί μου? κτλ…..
Κράτα το Απλό και Σύντομο
Μην μιλάς περισσότερο από όσο χρειάζεται για την πώληση
Από την στιγμή που έκλεισες την πώληση “ράψτο”και προχώρα παρακάτω
στο επόμενο προϊόν ή στον επόμενο πελάτη.
Συνήθως οι άνθρωποι που μιλούν πολύ λένε και “άχρηστες” πληροφορίες,
ή ακόμα πράγματα σε μορφή χιούμορ, που μπορεί όμως να θίξουν τον
υποψήφιο και να χαλάσει η πώληση.
Μην μιλάς περισσότερο από όσο χρειάζεται για την πώληση
Από την στιγμή που έκλεισες την πώληση “ράψτο”και προχώρα παρακάτω
στο επόμενο προϊόν ή στον επόμενο πελάτη.
Συνήθως οι άνθρωποι που μιλούν πολύ λένε και “άχρηστες” πληροφορίες,
ή ακόμα πράγματα σε μορφή χιούμορ, που μπορεί όμως να θίξουν τον
υποψήφιο και να χαλάσει η πώληση.
ΠΑΠ (Ισχύει…Και για άντρες και για γυναίκες)
Πάντα Άκου Πρώτος
Χρειάζεται να είσαι σε θέση να ακούσεις τον πελάτη σου για να δεις τι ακριβώς θέλει .
Οπότε Γίνε καλός ακροατής.

Ο Δικτυωτής χρειάζεται:
α) “Μεγάλα Αφτιά” – Καλός ακροατής
β) “Μεγάλα Μάτια” – Παρατηρητικός
γ) “Μεγάλο Χαμόγελο” – Θετική Ενέργεια
β) “Μεγάλα Μάτια” – Παρατηρητικός
γ) “Μεγάλο Χαμόγελο” – Θετική Ενέργεια
Θα χαρώ να διαβάσω το σχόλιό σου.
Κοινοποίησέ το άρθρο αυτό όπου εσύ θεωρείς ότι θα βοηθήσει χρησιμοποιώντας τα κουμπιά στα αριστερά και κάτω από αυτό το άρθρο και αν δεν έχεις ακόμα εγγραφεί στο blog συνιστώ να το κάνεις!
Να έχεις μια καταπληκτική ημέρα γεμάτη επιτυχίες!



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου